31 aug - 11



elvira den fina & jag

Hej! är hemma och bara mår, surfar lite inne på nelly.com´s hemsida och hittar
så jäkla mycket att dräggla för. Efter skoldagen som var tråkig som vanligt
drog jag ner en snabbig på stan med hon som är på bilden bredvid mig!
Sen bussen hem där jag träffade två gamla vänge barn! Har planerat
lite inför nästa vecka också då jag ska iväg på friluftsliv med alla 9:or i skolan.
Vandring 16 km och paddla kanot samt tälta ska vi göra så därför har jag
letat efter er rymlig och bra ryggsäck där vi kan bära sakerna. Är faktiskt ganska
taggad på att vandra och så för det är sjukt kul och man får ju göra det med alla
fina vänner i skolan också se det är ett stort +

Det var väll de jag hade att säga idag, puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide