svar

:) om skogsmulle:
Vart får du all inspiration ifrån?:D Jätte fina bilder btw!

svar:
Va kul att du gillar bilderna! Ja insperation kan vara super svårt
ibland men tidningar, bloggar och att bara kolla sig runt
utomhus eller på bilder på google är något som jag brukar använda
mig av. Sen är det alltid lättare att komma på saker när man är två,
speciellt när den ena har super bra fantasi också! Jag brukar ju fota med
min vän amanda ock hon är super bra att komma på bra och roliga saker!
Men för att bilder ska bli intressanta så tänker jag alltid extremt! :)
Annorlunda saker och mycket fantasin är ett bra medel jag använder mig av.
Hoppas du är nöjd med svaret, kram

Kommentarer
Postat av: :D

Tack, det var ett SKIT bra svar! Fortsätt som du gör bara ;)

2011-04-14 @ 19:09:53
Postat av: Theres

Okej va bra :) det ska jag göra! och tack för att du läser min blogg och att du uppskattar bilderna! alltid kul att höra! kram

2011-04-14 @ 21:28:44
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide