sunshine





poncho/cape h&m, jeans cheap monday, skärp h&m, linne mango,
vänska lindex, tassle h&m, brillor h&m, armband bikbok

Hej!
är hemma efter en kort dag i skolan! Vi slutade runt 10 över ett idag
för vi hade prov klockan ett men de gick så jäkla snabbt och lätt va det också!
Sen drog jag och emma ner till stan och stekte runt.
H&M var ju självklart prio ett idag då conscious collection kom ut i butikerna idag!
Dock var i stort sett allt slut och fanns i bara i storlekar som 44 och 46 men ett par
shorts hade jag turen att få tag på! Så nu äger jag två klädesplagg från
concious collection iallafll! här kan du se de andra shorsten!
Men ni får se allt jag handlade om ett tag! :)
Va ni på H&M idag och norpade åt er något snyggt plagg från kollektionen? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide