hiss och diss



Tjocka trä klackar de måsta vara bland det snyggaste som finns!
Och mycket lättare att gå i är det också! Helst tycker jag träklackar men
breda klackar över huvudtaget är grymt snyggt!

Stora hattar är så himla snyggt! Det kan få en outfit att bli så mycket
mer intressant och snygg! tummen upp för det

Färger gör en så himla glad! Helst starka förger som lyser upp
kommer bli otroligt snyggt till en brun hy i sommar!

Virkat är så himla snyggt det med! Jag tycker vitt eller naturvit är snyggast
om man väljer ett virkat plagg! Sommrigt och fint



Lera nu när de är vår och när snön smälter blir det så himla
kladdigt och äkligt, nej usch på det!

Stress är bland det värsta som finns. Jobbigt för huvudet
och gör en på super dåligt humlör.

Att vara pank är även det hemskt. Särskilt nu när det butikerna
hela tiden uppgraderar med snygga kläder! om man ändå vore rik...

Desigual affären är bara för mycket. Blommor hit och dit och ja det
är verkligen inte äns snygga kläder...

Manchestertyg är det fulaste jag vet. Jag gillar det verkligen inte.
Förstår inte vad som är snyggt med de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide