LÄNGTAN





inga bilden så det får bli två stycken fina sommar bilder, men det duger ;) right ?

aja idag blev det uppstigning väldigt tidigt, sen drog jag till farmor o farfar.
för ett tag sen gick brandlarmet två gånger... gud vad det tjöt !
uschusch och det värsta var att det aldrig slutade pipa o när det
väl gjorde det började det igen efter typ 10 sekunder -.-
menmen snart ska jag o farfar skjuta med luftgivär.
en talang ni kanske inte visst jag hade men nu vet ni det ;)
kanske kommer bilder senare.
imorgon kommer min faster o hennes kille hit också ! :)
det ska bli kul, sen ska jag få hennes skinnjacka som jag väntat
på ganska länge :D tjoho !
juste igår hade vi match mot fanna bk, det gick ganska bra även fast vi
förlorade med 1-0 :( men vi spelade as bra så nästa gång tar vi dom !

OBS ! jag har fortfarande inga pengar på mobilen o här ute hos
farmor o farfar har jag inte äns täckning så jag nås ändast
på bdb, msn, fb eller bloggen såklart !


kramar från theres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide