torsdag - träning i snöstorm









hejsan !

här kommer lite bilder bara från igår och i förrgår (y)

idag har det varit skola som vanligt bara, hade ph så gick till tre :(
sen drog jag hem o vid 18.00 skulle vi springa ute i snöstormen typ med laget...
fast vi var bara tre st ! ;o
det var så inte frestande att gå ut genom dörren men när vi väl hade sprungit ett tag
gick de faktiskt väldigt bra (y)
sen åkte jag hem o duschade o nu sitter jag vid datorn o gör ingenting ;o
imorgon ska jag till sthlm ;)

kärlek från theres ♥


Kommentarer
Postat av: hhhaha

hur kan du lägga utt en så FFUULLL bild på din javlar kompis// vänta ska dara ssspppyyyyy

2010-03-06 @ 00:21:06
Postat av: theres

astrid är den finaste personen i världen är du blind eller ? xs jag vill spy på dej, sluta snacka skit om astrid o sluta kommentera min blogg !

2010-03-06 @ 21:54:56
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: hhhaha

urkäckta hemmta mig inte din innan jag kommer ok smeler till dig på käften din lalla horal

2010-03-12 @ 14:13:15
Postat av: hahahahaha

jag er knoolla din emammaaaa, jag slo daj?

2010-05-08 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide