TO MY BEST FRIEND











astrid !


shit jag vet inte vart jag ska börja... det finns så otroligt mycket
jag skulle vilja säga till dej.
jag vet inte om du förstår hur mycket du betyder för mej. jag kan prata med dej om allt, du är den jag litar på allra mäst. jag kommer alltid att älska dej astrid born, vad som än händer ! du är min livsglädje. vi har alltid kul tillsammans. utan dej vet jag inte vad som skulle hända. jag vill inte äns tänka tanken... du är så underbart omtänksam och snäll, det finns verkligen ingen som du. du är den bästa personen i hela världen och jag älskar dej precis för den du är ! jag skulle kunna skriva hur mycket som hälst till dej bara för att försöka förklara för dej hur mycket jag älskar dej även fast jag vet att de inte går.. men bv jag vill bara att du ska veta att jag alltid finns för dej o att jag alltid kommer att älska dej, du och jag livet ut !

och grattis till tonåringen ! ;) <3


Kommentarer
Postat av: astrid!

tack bästa vän!

Äskar dej såhär mkt, går inte att beskriva,!

Du o hag livet ut! :* <3

2010-03-08 @ 19:03:03
Postat av: lukas

asså fan va ful din kompis är :s hon ser ut som ett fucking handikapp juh! :o

2010-03-10 @ 16:27:25
Postat av: theres

älskar dej astrid ! <3

2010-03-11 @ 20:07:30
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: theres

asså har du typ inget liv eller ? astrid är världens finaste men om du inte har något vettigt att säga behöver du inte kommentera tack !

2010-03-11 @ 20:08:38
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide