HEMSTUDIEDAG






yes ! igår hade vi hemstudie dag, astrid sov hos mej ( se första bilden ) vi kolla på sex and the city men hon somnade ;o sen igår då så åkte vi in till stenhagen o träffade masso ! gud va jag har saknat heza och zlatan :(
vi prata typ ett tag sen drog vi in med bussen till tiunda ;) vi överraskade kajsa xd hahah vilken min hon gjorde (y) sen kom emma :D o så drog vi in till vänge med joel oxå, vi va hos honom o sen kom mattias :) hade en riktigt trevlig kväll, video kommer i ett senare inlägg, puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

zlatan e min o du ska bara våga ta honom ifrån mig. ja svär ja kmr misshandla dig.

2010-03-11 @ 20:48:39
Postat av: theres

vem ?

2010-03-12 @ 21:47:36
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

bry dig nt. ja såg dig krama hnm o du ska bara våga röra han igen.

2010-03-12 @ 22:34:45
Postat av: theres

okej ? men han är min kompis så jag tror nog ja kommer göra de

2010-03-13 @ 17:56:21
Postat av: Anonym

då kmr ja nog att misshandla dig.

2010-03-13 @ 18:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide