FUNNY BUNNY












lördag

dålig uppdatering igen, förlåt !
lördagen spenderades med amanda och astrid på efter middagen
och sen på kvällen va vi hos amanda och hade föräldrafritt
så vi tog hem daniel, joel o jens till amanda :)
hade grymt kul. sen gjorde vi en sockerkaka o joel är ju så duktig
så han fixar typ värsta speciall receptet, mums blev det! :D
vid 11 åkte dom hem o då kollade vi på klassikern hipp hipp hora
o sen kollade vi på ballar av står o astrid skrattade som fan ! ;o
haha och sen somnade typ amanda -.- o vi som skulle dygna...
lyckat ! nej inte speciellt. o jag o astrid satt o skrattade åt alla reklamer
asså vi la märke till så grymt konstiga saker som ja inte tänkt på förut ;)
haha. men sen gick vi o la oss men hade en skit kul kväll !
tack för att ni finns, jag älskar er !




söndag

vaknade klockan 8 av att mobilen ringde idag... fon -.- nej skoja bara (a)
o vid 9 ringde sanna oxå. sen kunde man typ inte sova mera.
glömde bort att man skulle ställa fram klockan en tille oxå så de blev lite
problem när jag skulle hem... hm
men iallafall, sen åt vi frukost o kollade på barnhemmet tummen upp för den
sen åkte jag o hämtade fon vid bussen o så cyklade vi hem till amanda igen
när vi kom dit drog amanda iväg för att hämta maxi oxå :) haha
sen va vi typ där o gjorde inte så mycket men de va ändå kul.
vid typ 5 drog jag o fon ner till vänge o mötte isak... sen drog jag hem
men hade en jätte bra dag tills jag kom hem. -.-
och fon, du är bäst och jag älskar dej !

och amanda och astrid och sanna som gjorde mig
sällskap i telefonen när jag hade som tråkigast ! <

pussar och kramiiisar ;*


Kommentarer
Postat av: fonkusungnoen

asso vd är det för bild ;o



haha aaw älskling jag älskar dig, och tack för dagen!<3333333333333333333333333

2010-04-04 @ 20:16:17
URL: http://fonkusungnoen.blogg.se/
Postat av: theres

hihi de är en bild på dej fast du visar inte ditt ansikte :(



älskar dej ! <3333333333333333333333

2010-04-04 @ 20:25:29
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: fonkusungnoen

fina mig! :d<333333

2010-07-08 @ 19:26:29
URL: http://fonkusungnoen.blogg.se/
Postat av: theres

självklart ! :D <3333333

2010-07-08 @ 21:56:38
URL: http://theresbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide