SNYFT ;'(














kolla in taylor, sååå jävla snygg! tror jag svimmar snart. seriöst
det går inte att kolla på honom, man dör av snygghet!

jaha, då har man missat sin livs chans att få träffa taylor och kristen :(
det är hemskt ! jag verkligen älskar dom (och robert) och så får man inte träffa
dom bara för att jag är helt dum i huvudet och inte åkte in till sthlm och köade
för biljetter!!! -.- fan va arg jag är på mig själv...

förresten, visst är kristen mycket snyggare i ljust hår? eller? själv tycket jag faktiskt det.


Kommentarer
Postat av: astrid!

:´(

Fan oxå, HATA alex :P

JAg såg på raport i dag, o så intervjuva dom dom när dom var i stockholm, :´(

Ja han är såhääääääär snygg, men hihi theres, du vet ju vad vi kmr göra o va om några år ;P

Yes, hon passar bättre i ljust än mörkt o långt än kort :)

<3333333333

2010-06-21 @ 23:42:01
URL: http://sshutters.blogg.se/
Postat av: theres

jaa :( fan vi skulle ha vart där ;'( <33333333

2010-06-23 @ 11:16:03
URL: http://theresbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide