FALUN

haha heeej :D humöret är på topp, är bara en aning trött :o
men annars har jag haft en jätte bra början på veckan här i falun !
igår hade vi en lektion där vi hade sy slöjd, själv gjorde jag en neccisär (stavning)
och efter middagen gick vi till maxi o köpte godis :D fast astrid o julia dissade mej
o emma :( men iallafall så köpte vi massoooor o på kvällen åt vi o kollade på beck ;)
haha, sen ringde vi felix o astrid o jag va typ hyper så vi hoppade runt o massor.
sen fick emma typ ryck också o sprang i korridåren vid typ 11 fast vi skulle sova 10.
fyfan va kul det va :D sen somnade julia, emma och sist jag o astrid. asso vet att det låter helt
sjukt tråkigt men det går ibnte att förklara hur kul vi hade :D
idag har vi haft två tre timmars pass, först hade vi bild o sen va vi ute o spelade vollyboll
och efter det kollade vi på film om hur man gör barn typ ? hihi >.<
men nu ska jag draaa för tror vi ska äta nu :)
puss och kram, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide