GOTHIA CUP 2010

hej bloggen! saknat mej? jag har iallafall saknat er grymt mycket!
som ni vet har jag varit i göteborg en hel vecka med f95 och spelat
fotboll, gått på lisebergs, kollat på fotboll, gått på stan och varit med kompisar!
det har varit så jääävla kul! gothia cup 2010, I love it!
fast nu är jag jätte trött och det var faktiskt väldigt skönt
att komma hem och inatt kommer jag nog sova väldigt gott..
ont i fötterna har jag också men that´s the shit

kram


påväg till göteborg :D











invigningen ! <3




















innan match



liseberg!













haha förlåt mb men kunde inte låte bli (a)



gulliga italienare ;*



woho!



vsk f97 - bp i final



vaksala f97 vinner !!



dif - något göteborgs lag, vinst till djurgården på straffar!
tyvärr förlorade dom finalen idag :( men dom va bra ändå !
grattis till en andra plats kusin ! <3



vårat mini pris xd haha



t-shirts jag köpte :o





haha den vita var bara för skojs skull ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide