ALLT I ETT



















































dagarna i sthlm har varit jätte bra! vi har gått på promenad, bakat, shoppat,
kollat på "the last song", "sex and the city 2" och "harry potter och halvblodsprinsen"
sen har vi självklart bara tagit det lugnt också! :)
ett tipps också som jag o viola har gjort varje morgon är att
blanda en smothie! det är otroligt gott och nyttigt, testa det!
och för er som vill ha den lite matigare, häll i lite havre gryn!
jag lovar det blir jätte gott :D
men nu ska jag packa om för imorgon ska jag o astrid + min familj
till öregrund och förhoppningsvis sola o bada :D
och ja då kommer det bli uppdateringar för då ska datorn med ! :D
massor av kramar

Kommentarer
Postat av: viola

haha fan vad snygg jag är! inte..

men terry jag kan inte ta bildernaa, lägg in på fb vettja :D<3

2010-07-31 @ 21:02:05
URL: http://vaajowla.blogg.se/
Postat av: theres

haha nej det är för att jag har högerklicksskydd ;) men visst jag kan göra det när jag kommer hem igen, internet är så himla segt här så man vill typ bara kasta datorn i väggen !! :o <3

2010-08-05 @ 22:01:09
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide