5 juli



heej :)

igår (söndag) kom jag äntligen hem från farmor och farfar, man ska verkligen inte vara
där för länge för då får man verkligen ryck på dom, (som jag typ nästan fick sista kvällen)
haha ;) men när jag kom hem va jag med astrid o amanda och vi badade i astrids pool
typ hela dagen senare på kvällen va vi med daniel o mathias och spelade fotboll.
sen skulle vi ha sovit hos astrid men hennes syster blev magsjuk, stackare :( så vi sov hos
amanda istället (y) tror vi gick o la ossrunt 2-3 och klockan 4 vaknade alla för att det va så
jävla varmt i amandas rum plus att det va en väldigt irriterande fluga där inne så då gick vi ut
med en filt, tre kuddar och ett täcke och la oss på amandas studsmatta (y)
vi sov väldigt gott sen, men vid tio tiden började solen bli så himla varm och en tupp började gala -.-
så då solade vi en syund och sen gick vi in. oj hjälp va mycket text de blir nu men har lite att skriva om så ;)
vid tjugo över tolv åkte jag o astrid tillbaka till vänge o lämnade våra saker och sen va KAJSA saknade
älskling i vänge så vi pratade med henne tills bussen kom. jag astrid och julia va i stan o shoppade
och sen åkte julia till polisstationen för att hämta sitt pass o då åkte jag o astrid hem med bussen och där
träffade vi daniel också, haha. sen bada vi hos astrid och nu är jag hemma o ska snart kolla på dh.
imorgon ska jag o astrid bästa vän åka till leksand
och amanda har åkte till sin pappa i två veckor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide