take a bath and reelaxe



idag var jag tvungen att gå upp vid typ nio, inte så kul men det var helt klart värt det !
termometern passerade idag -30 grader ;o fy och det kommer bli upp mot -40 grader dom kommande 13 dagarna... uschuschuschuschusch
sen bar det av till sala, mormor hade gjort hennes fantastiskt goooooda köttbullar med potatis o brunsås och lingonsylt (a) gud va mumsigt det var :) sen åkte alla iväg till folkets park o jag hade lägenheten för mej själv :)
då fyllde jag upp badkaret och tände lite ljus, fixade en ansiktsmask och sen i med hårinpackning i håret.
det var så otroligt skönt ! hade jätte varmt vatten och så satt jag där med lite musik och vindruvor (a)
sen kom dom hem, då tog jag och mami bilen till morfar, vi hade handlat åt honom. tycker så synd om honom :(
när vi kom tillbaka till mormor hade dom börjat steka pannkakor ;* vi åt lite sen kollade vi på pippi det är så bra :) sen åkte vi hem och nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik :)

imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra kanske skulle åka till stan ? hmm...någon som är intresserad av att följa med ? smsa eller nåt då :)


goodby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide