onödigt värre

du har inga känslor, du förstår inte att folk kan bli sårade, svikna.
det är andra gången nu, jag orkar inte mera fyfan va du är onödig blir arg för en såndär liten grej ?
jag är den jag är okej ? o du ska inte få ändra på mej. även fast du vill
jag älskade dej men du har svikit mej för andra gången nu, fyfan
hela tiden får jag höra massor av skit från dej, ja orkar de inte mer. jag ställde upp för dej. ja gick upp halv sju bara för att ge dej stöd, jag vill alltid hjälpa dej om du mår dåligt men när det väl handlar om mej då skiter du fullständigt i mej, du tycker att jag har förendrats o det kanske jag har men alla förendras, du har oxå gjort det, jävligt mycket.
tänk lite mer på andra oxå, men vet du jag orkar inte ha dej som en vän för jag blir alltid sviken av dej o det värsta är att du inte bryr dej.
du kommer alltid att finnas i mitt hjärta men våra minnen kommer nog inte öka nu

hejdå

Kommentarer
Postat av: fonkusungnoen

finns gmn

2010-01-04 @ 18:55:13
URL: http://fonkusungnoen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag bad dej inte gå upp sju, och vrf skrev du upp att du gick upp halv sju, jobbigt alltså ,herregud

2010-01-04 @ 19:15:14
Postat av: Anonym

men prata istället för att skriva på internet ? varför ska man alltid skriva om allt på internet liksom ?

2010-01-05 @ 15:55:40
Postat av: theres

tack <3

2010-01-05 @ 21:32:54
URL: http://therebbergstrom.blogg.se/
Postat av: theres

för jag gick upp halv sju ? jag kanske vill skriva det på internet ?

2010-01-05 @ 21:33:41
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide