no more



tänk att det löste sig, jag är så otroligt glad.
jag vet inte vad jag skulle gjort om de inte hade blivit du & jag igen
de är obeskrivligt hur glad jag är


idag ringde jag sanna, jag behövde verkligen prata med henne, sen möttes vi på min väg.
snyft
vi har löst det nu & det ska fan inte hända igen !
jag älskar dej
sen följde hon med mej hem & vi fikade lite typ
vi gick ut i snön men sanna hade världens bästa strumpor/skor så hon började typ blöda ;o
sen dansade vi lite xd haha
middagen idag va hämsk, tortelini (stavning) det är så äckligt !
usch jag hatar det... men va tvungen att äta...
theres har blivt stor -.-

hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni kanske ska sluta säga att det aldrig kommer lösa sig, buhuuu !

2010-01-08 @ 17:55:04
Postat av: theres

men man kanske tror det då ? även fast man inte vill, asså du din anonyma sak, du ska inte säga något du inte vet nått om ? jag skiter i vad du tycker

2010-01-08 @ 18:07:37
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: erika

brabra :D jag sa juh att ni skule bli vännerigen ;)

2010-01-08 @ 20:39:19
Postat av: theres

ja :) tack erika för allt !

2010-01-09 @ 18:18:27
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide