long day - ph

hellolleh - för er som inte förstår är det baklänges från o:et

idag var det verkligen helt otrloigt jobbigt att kliva upp från den varma sängen... :( ville verkligen inte gå till skolan ;o fy det är typ som att ta självmord lixom... nej usch. blev självklart lite sen oxå då så fick typ springa runt i huset o göra allt som skulle göras på morgonen. sen ner till vänge för att ta bussen o då kommer jag först dit xs förstår inte riktigt hur de gick till men aja. stod o väntade på bussen o typ då kom hanna o astrid oxå :) vid stationen stod julia o linnea oxå, sen tog vi stadsbussen till skolan... hade ws hela f.middagen så de va bra. på e.middagen hade vi bild o då fick vi nya göra masker typ, gick bra vi ska typ fortsätta imorn xd så bilder kommer nog då. sen skulle jag ha ph samtal - då berättar jag va ja har gjort under veckan typ. så fick stanna till tre -.- drygt... sen kom jag hem iallafall... klockan va då halv fem ;o shiit
åt lite o nu sitter jag här, ikväll är det mitt favoritprogram glee älskar det. sen ska jag sova annars kommer jag vara helt död i skolan imorn...

kramiisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide