humör förändringar



hola

idag har mitt humör verkligen gått upp och ner... kanske inte har varit det bästa sällskapet xd men nu är jag på bra humör igen ! (a) daniel är dumast i världen tycker jag.. han typ puttar ner mej i snön hela tiden o kastar bort mina saker o de är ju de bästa han kan göra när man är på ett sånt bra humör som a va på idag.. not
på morgonen åkte ja, astrid bv & hanna med bussen, sen bytte vi buss o då träffa vi alex :) sen gick vi till skolan o då är alex jätte dum o puttar ner mej i snön -.- buuh
men annars har de inte hänt så mkt har typ varit men astrid, hanna, daniel, oliver älskling o emma :)
efter skolan åkte ja, hanna o astrid in till stan för att shoppa :) kul . jag köpte ett par lack-leggings från gina och en rosa skjorta därifrån oxå :) sen hitta ja ett lås från clas ohlsson xd hihi (a) sen träffa vi oliver o va med han ett tag ;* nu är ja hos astrid o ska soav här idag :) kul !
men nu ska vi ner o kolla på robinsson sen ska vi kolla på film (: 

puss !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide