första skoldagen

looooooooooooool idag va det först skoldagen -.- hahaha looooooooool grejen är så kul xd not ! men iallafalla vaknade typ fem fy, jag kunder verkligen inte somna om ;o så jag gick upp även fast mitt huvud verkligen inte ville de, slunkade runt i huset lite med trötta ögon. sen började klockan ticka och dags att börja göra lite nyttiga saker ! fixade mej o åt lite snabbt sen bar det av till bussen ! gud va kallt och burrit det va idag, brrrrrr. när vi va inne i stan vid centralstationen tog vi 111 tror jag ;o till skolan, jätte pinsamt va det ;o de kändes som alla bara stirrade, så drygt -.- sen började vi... *suck* men vi fick iallafall kolla på nyheter o sen pratade vi o typ skrev i loggböckerna. fick skåp o sen hade vi rast o grejer orkar verkligen inte berätta allt... men va med hanna o typ emma, astrid och julia :) sen var dagen slut ! kommer sluta två hela tiden förutom på torsdagar när jag slutar tre för då har jag ph samtal, vet inte va det står för men man pratar typ med sin basgruppsledare eller nåt ( klasslärare ) de är så himla många nya saker på allt asså va det heter ;o irriterande.. men sen åkte jag hem o typ fick gå i halkan... o smidig som man är halkar man pladask ner på marken, fick jätte ont i rumpan xd sen blev benen lite stabilare och jag kunde fortsätta min resa hemmåt. ja sen har jag inte gjort så himla mycket mer faktiskt. ikväll är det glee ! :) laddar redan (a) 
 

jag idag :



puss theres (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide