dagen - ingen träning :(

hej ! idag gick man upp typ halv sex -.- jag kommer dö om de ska fortsätta såhär -.- men iallafall så fixade jag mej o massor sen åkte jag ner till vänge... trött som vanligt men klev iallafall på bussen o åkte till skolan. hanna va självklart sjuk -.- fuck u :) haha ws sista timmen va bäst ! xd ganska kul faktiskt. hade franska för första gången...fatta ingenting av vad han sa han typ bara babbla på om massor o skrev helt cp ;o vetefan hur de kommer gå med franskan -.- saknar BERIT xd haha efter skolan blev de träning fast va inte med pga halsen
:( hanna kom o vi hade kul xd vi fick stå i mål o jag ägde alla speciellt dej hanna !  mohaha
men nu måste jag gå och sova -.- juste har beställt grejer till romme nu oxå ska dit den 9 februari :) kul jag älskar skidor, ska förhoppningsvis åka dit på sportlovet :) men aja puuuussaaaar (a)

romme :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide