so och ?



haha älskar min rubrik, fan va kul vi hade på bussen hem !

hej alla söta & fula såklart :)

idag har det varit en lång dag med mycket redovisningar tråkigt -.- hade ph så alltså blev dagen till 3 ;o
sen skutta jag o hanna banana till andra ks och träffade mathias (mp) o hans kompisar typ xd
sen drog vi med bussen till centralen o jag råkade typ smälla upp knytnäven rakt i mathias ansikte, förlåt !
men sen kom astrid o julia på oxå. vi tog "lantis bussen" hem o bussresan ägde (a) hihi
sen skulle jag hem i det kalla vädret... brrr
nu gör jag inte så mycket, ska ta en dusch ikväll bara sen är det glee klockan åtta på 4an (L) love it !

dagens låt :

 

kärlek från theres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide