shopping









godkväll alla läsare !

förlåt för att det inte har blivit någon uppdatering men i föörrgår kväll hade jag lite annat att göra... xs
och igår va jag hos astrid så vi hann inte så mkt men mer om det senare :)
i torsdags var jag på gränby och shoppade med mami och alla barnen, med mej hem fick jag en super snygg kjol som ni ser på bilderna ! jag älskar den verkligen
och ett par skor fast på bilden ser man inte att det är typ så mkt klack men de är det
sen köpte mamma ett par convers till mej som jag ska få när jag fyller år

A
just nu håller jag på att fixa lite videos från igår
dom kommer snart !

kärlek från theres


Kommentarer
Postat av: viola

superfin kjol kuzzi! ;D

2010-02-28 @ 18:51:21
URL: http://vaajowla.blogg.se/
Postat av: theres

hihi aw tack ;) <3

2010-02-28 @ 18:59:46
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: Meeo

Fina skor.

Å du har fina tår oxå! Snyggt med lila! :)

2010-12-30 @ 06:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide