24 december









lite outfit bilder... vet att många klagar på att jag lägger ut för mycket
bilder på min outfit men jag gillar det faktiskt! haha

dress h&m, socks kapphal, tights h&m, cardigan mammas, bracelets h&m

Hej och god jul på er allihopa!
har ni haft en bra jul hitills?! det hoppas jag verkligen, har precis öppnat mina
paket! och tomten har varit här och massor :) jag älskar verkligen julen
och paketen! har fått bra grejer, pengar är ju alltid bra så de är det jag har fått
mest av fast det är ju lite boooring, haha! imorse vaknade jag vid typ 8 för jag
skulle upp och duscha och så. sen fixade jag mig och vid 10 åkte vi till nickes bror
på typ "julfika" riktigt trevligt och gott! sen åkte vi hem och då hade jag lite tid för
min julklapp som jag fick i strumpan ;) haha THE VAMPIRE DIARIES SEASON 1!!!
gissa om jag var glad!! vid 3 var det dags för kalle anka och alla andra! love
nu har vi ätit god julmat och öppnat paket och imorgon drar jag till farmor om
det inte är så att farfar blir sämre...adiós


Kommentarer
Postat av: Meeo

Fortsätt med dina outfitsbilder! Du är jättefin.

2010-12-25 @ 05:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide