TRÖTTNAT?





hej bloggen... nu är det så att jag har börjat fundera på en sak.
om jag ska fortsätta på fotboll eller inte.
jag har precis anmält mej till en hiphop/street klass hos uppsala dc
och jag tycker det verkar så mycket roligare. visst jag älskar fotboll och
tycker det är jättekul men på ett sätt har jag inte riktikt samma lust
att åka på träningar eller spela matcher längre... och då känner jag lixom
att va är det för mening att åka och spela fotboll om man inte ger gärnet?
va tycker ni? ska jag fortsätta på fotboll?
jag skulle även vilja börja på teater för just nu känns det som att det är det
jag tycker är roligast. oh herregug jag vet inte vad jag ska göra. jag har lixom
spelat fotboll i hela mitt liv.


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Vad roligt att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :) Nu är det bara att hålla tummarna :)

Annars då, allt bra med dig? ^^

2010-08-23 @ 20:43:32
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: theres

yes jag håller dom stenhårt :)

jadå det är toppen :D själv då ?

2010-08-23 @ 21:44:32
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide