TODAY







dagens outfit:
topp ginatricot
jeans...?

idag var det skola igen, ganska skönt eftersom att hemstudiedagarna var rätt
så jobbiga för arbetet va så jävla svårt! idag var det första riktiga arbetsdagen
för oss också. mitt huvud var helt sprängt när jag kom hem efter en heldag i skolan.
herregud man tänker för mycket ! (astrids replik) haha xd

dagens roligaste:

på gröna bussen sitter jag o astrid bredvid varandra. i sätet framför
oss sitter en man i 30 års åldern kanske och tar fram ett tuggummi.
sen vänder han sig om och frågar om vi vill ha, självklart tackar vi nej!
haha sen försöker vi hålla oss för skratt men det går inte speciellt bra! haha
mannen skäms typ men efter en stund vänder han sig om igen och säger:
ursäkta om jag frågar men det är ingen av er som har snus?
både astrid o jag skakar på huvudet o när mannen vänder sig om igen
så blir det mycket skratt... haha, som tur va gick vi av strax därefter.
konstig kille xs haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide