HELA VECKAN























































lite bilder från hela tiden i öregrund, men orkar inte lägga upp
alla så ni kanske får några mer senare ;)

men ni kanske vill veta vad jag har gjort? eller?
jag tänkte iallafall berätta det :)

söndag - vi åkte till stugan och jag o astrid kollade runt lite
måndag - i stugan
tisdag - i stugan
onsdag - astrid o jag åkte till öregrund i spöregnet o åt glass mm.
på kvällen åkte astrid hem :(
torsdag - strålande sol så vi åkte o bada
fredag - strålande sol så vi åkte till berkingebadet, på kvällen
åkte vi till öregrund och åt på "jakten"
lördag - städade och sen åkte vi hem !

men det har varit en kul vecka, synd bara att astrid åkte
hem innan det hann bli fint väder :(
men ett minus är att det va såå otroligt mycket mygg och getingar !!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide