20 augusti






 
andra skoldagen var väll ändå okej... vi fick baka tååårta.
haha men våran blev helt misslyckad fast den va ändå ganska god, typ.
sen slutade vi halv ett ovh då drog jag o bästa astrid in till stan o där köpte
jag ett puder och nya tygskor (äntligen!). sen åkte vi till tiunda skolan o träffa
kajsa o så gick vi till leffes cykel för jag behövde köpa ett nytt stöd till den
för att en viss person vid namn amanda är så tjock o bröt av det ;) haha!
sen tog vi bussen till gangster stället vänge o va med mathias, charlie o alexander.
daniel kom också men då drog ja o astrid hem till henne o kolla på big brother ;)
haha och efter ett tag kom amanda också!
men aja nu är jag hemma o har precis käkat. imorgon har jag ingen aning om
vad jag ska göra, vi får väll se!
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide