SOMMAR



























jag saknar sommaren 09 så otroligt mycket.
allt va så bra i början tills de blev bråk mellan oss...
allt förendrades men jag fortsatte.
jag hittade rätt men du saknades ändå
även fast jag visst att jag aldrig skulle kunna
lita på dej igen kändes allt hopplöst.
men nu tänker jag knappt på dej längre
ibland kan jag fundera på vad som skulle hänt om jag
hade förlåtigt dej men i slutändan kommer jag
fram till att jag kanske aldirg blivit så bra vänner med
alla som jag är nu.
jag ångrar det faktiskt lite ibland, att jag släppte taget men
nej jag skulle inte kunna leva utan mina tre närmaste...
sommaren fortsatte och jag kämpade.
jag hittade rätt och hade så himla tur att jag blev ett
med astrid, amanda och sanna.
annie kom och jag träffade henne för första gången.
du lyste upp mina dagar !
det var hemskt att behöva se dej åka
jag vill ha tillbaka sommaren nu och bara vilja få allt det här tillbaka
dagarna med er är undrabara och jag älskar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide