dagen

hej (:

dagen började med att man gick upp halv sex ! ;o
duschade sen åt jag frukost, fixade mej o sen åkte jag till astrid :*
tog bussen till skolan o på bussen slogs jag o david xd mohahaha xd
när vi började hade vi matte sen blev de svenska -.-'
efter de hade vi syslöjd :) kulkul (a)
sen fick vi veta provsvaret på no provet ;o
fick G+ ( 36 p av 50 ) om jag hade svarat på en till fråga som ja kunde igentligen hade jag fått VG+ ! fan -.-
sen idrott men ja va inte med, hihi (a'
efetr de gick ja o julia till nya skolan o tog bussen därifrån (:

nu sitter jag vid datan o har bara allmänt tråkigt så underhåll mej gärna (:

puss

-theres-

ps. va tycker ni om bloggen ? ganska nöjd faktist (: <3




Kommentarer
Postat av: sanna

hahahahhaha, den suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuger

2009-09-30 @ 20:46:23
URL: http://wlln.blogg.se/
Postat av: theres

men nej -.-

2009-10-01 @ 20:25:54
Postat av: jonas <3

hahah den suger :O skojja :P <333

2009-10-03 @ 22:15:59
Postat av: theres

men haha jonas xd <3

2009-10-04 @ 18:27:24
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide