packar för fullt. :)

                                          mohahahha !



nu är väskan snart fullpackad ;*
planet lyfter runt nio tror jag de va ? ;o
tihih sen ska man bli brun under en vecka :)


dagen :

först började jag packa lite på morgonen sen tog jag fram dammsugaren & började städa -.-
boring -.-
men de blev fint iallafall :)
sen typ packade jag lite mer, halv tolv kom sanna wallin hem till mej ;*
jippi ! :D
vi hade kul xd blev några blåmärken bara xd och ett skrapsår xd
haha
sen kratta vi löv o dissaren sanna gick bara in !? ;o
fett taskigt -.-
sen blev det en sväng till gymmet.
så nu är man helt slut xd
haha
men just nu packar jag för fullt o planerar lite.
de är jag ju så bra på ! *HOST*

juste glöm inte att alla kan smsa mej gratis även fast jag är i egypten ! :D
för ni betalar bara till sveriger gäns typ xd
haha

   
juste jag venne om jag kommer
kunnna uppdatera bloggen eller
någonting under den här veckan
så om ni märker att de inte blir
uppdaterat så är de för att internet
kostar pengar eller något sånt xd           



puss ;*         


    

mohahha ! 
vårat hotell på bilden !
hotellet har 8 pooler.
plus en jacuzzi ( stavning ) xd <3
                                                                                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide