helg

tjoho :)

idag träffade man astrid då (a) vi skulle ha träffat mp men han fick inte :( buuuuh ! ;(
så vi ringde joel o bestämmde att vi skulle träffas i vänge hallen :)
trevligt.
så vi gick dit o kollade när daniel, mathias och jens spelade innebandy ;*
dom vann såklart :) tihihi (a)
sen va vi kvar o typ spelade lite innebandy & så, de va kul.

nu är jag hemma o förbereder packningen lite :)
på måndag drar jag :D ska bli skönt och slippa kalla sverige xd o när man kommer hem är mitt mål att vara neger ! :D
men imorn ska jag försöka städa rummet -.- sen ska jag förmodligen träffa sanna :) <3

pussar





Kommentarer
Postat av: adaam ;)

E nr 17 charlie?? ;)<33

2009-11-16 @ 19:20:22
Postat av: theres

ja :) <33

2009-11-16 @ 19:41:25
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide