avslutning med laget ;*

hello


idag vakna man åtta... usch.
men ja gick upp o duschade sen åt jag frukot o så (:
bussen till vänge gick elva så ah vi åkte typ lite över halv till bussen ;*
när ja va hemma fixa ja mej lite för sen skulle vi till hagby byggdegård o fixa för avslutningen med fotbollslaget :)
vi hade kul.
hade fem kamp o åt pizza, mmuums xd
sen fick vi priser :)

träningspris : jag & astrid
årets utropstäcken : louise
årets försvarare : sanna
årets anfallare : maria
årets skyttedrottning : josefin
årets mål : jag, mohahahha ! ;D

puss ;*





Kommentarer
Postat av: sanna

mina priser va finare (a) xd <3

2009-10-18 @ 20:35:19
Postat av: theres

hahah eller inte (a) <3

2009-10-18 @ 20:41:15
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: Isabel

ingen vill se din feta heck med dit äcklia efternaman på. hahah

2010-04-25 @ 17:24:34
Postat av: theres

har jag bett om din kommentar eller ? xs

2010-04-25 @ 17:37:21
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide