11 oktober

hellui x)

tänkte berätta om dagen (:

idag hade vi våran sista serie match så jag gick upp runt åtta för att fixa mej o så.
matchen började halv elva, vi spelade mot sigtuna.
eftersom att  ja sträckte mitt lår i torsdags så skulle jag typ vara med på uppvärminingen o så, för att känna hur de kändes.
men de gick bra. :D
vi började spela o vi hade skit bra spel, men då gör dom 1-0 o sen 2-0 -.-
så i halvlek står de 2-0 till sigtuna...
men i andrahalvlek så är vi jätte bra igen o vi är på sigtunas planhalv för de mesta (:
jennifer gör 2-1 o sen 2-2 efter de gör jossan 3-2 o sen på frispar skjuter jossan i ribban o så tar jag den o så skjuter jennifer i mååååååååål :D haha xd
matchen slutar 4-2 till oss (: riktigt nice
sen duscha jag o så o nu sitter jag vid datan o gör typ ingenting xd


puss <3









 

 

bilder från igår (: <3

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide