svinis spruta ! ;o

sha sha bloggen (a)

idag har man varit på gränby då och tagit spruta mot svininfluensan ! ;o
de gjorde ont.
särskilt nu, jag har fett ont i armen och i huvudet -.-
usch
annars har de inte hänt så mkt.
juste jag har mailat till statensbiografbyrå nu angående new moon så nu väntar jag på svar från dom :)
får se om jag kommer till skolan imorn, har så jävla ont asså.
färgning av håret blir ett senare projekt.
ska klippa mej nästa onsdag så jag färgar det då ;*
juste jag måste faktist få skylla lite på er som inte kommenterar, de är lixom inge kul om man inte får kommentarer ! ;o
tihihi (A)

nanana nu måste theres få skryta lite om att hon har fått VG på matte provet :)
mohahah !

puss

-theres-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide