söndag

hej ♥
nu är det så att jag vaknade vid 9 för att jag nicke o emmy skulle ut o plocka granris till astrid o mina kransar -.-
så ah de gjorde jag väll.
man blev väldigt pigg av de kan man säga.
felicia har tp kräkts flera gånger idag o jag känner mej oxå illamående..
hoppas ja inte spyr bara ;o
sen hade vi träning typ :)
kul
jag va tvungen att duscha i vänge för annas skulle jag vara tvungen att cykla o vem pallar de ?
men då är jag så himla smart så jag glömer schampo o balsam -.- så ska duscha håret snart xd
just nu sitter jag o sanna bästa vän o har cam på o gör fantastiskt fina miner :)
hahahaha
våran humor slår allt ! ♥

ps. ni suger på att kommentera :) vill ha fler kommentarer ;*


kram theres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide