meetingoldfriends





igår åkte vi till margit för där var mina gamla vänner som flyttade till skåne för 2 år sen. det var så underbart kul att få träffa alla igen ! hah vi fikade lite typ, sen åkte dorentina, artan o gena med hem till oss :) vi kollade på tv o sen sov vi xd på morgonen (idag) blev vi väckta av min farmor vid typ tio för vi skulle upp o äta lunch hos margit.vi fick lite paj o potatisgratäng o skinka, mm till efterrätt blev det glass med hallon. vi hade kul under hela tiden :) pratade om minnen o sånt xd tack för dom här dagarna ! :D sen åkte ja tillbaka till farmor o farfar för att packa. men nu visar det sig att jag tydligen ska sova här e natt till -.-' booring. eftermiddagen sög alltså, fick reda på tråkiga besked o ett svek oxå...sen blir ja ju tvungen att stanna här så om någon vill får den gärna göra mig glad ! (a)

hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide