lång onsdag

JAG HAR INTE KUL !!! ;O



idag kom astid o julia till skolan.
snön ligger fortfarande kvar så många kastade snöbollar o mullade varandra idag oxå.
men jag höll mej inne (a)
för mej, astrid, julia o louise blev det sista gången vi hade sjöld i stg.
buuh :(
jag tror inte jag har sagt de men efter jullovet ska jag börja på norra kunskapskolan.
de blir kul :)
men annars har de nog inte hänt så mkt, vi hade idrott o så bara.
haha ringen på bilden är handgjord av theres bergström xd
JAG ÄR STOLT :d
fast den blev jätte ful jagvet men ändå :)
imorgon ska förmodligen jag o astrid baka knäckklubbor (astrids idé) hos mej

theres




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide