klumpiga theres ?

hej !

just nu är jag jävligt arg för att tove åkte ut ur idol !
det suger -.-

förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag...
men tänkte berätta lite små detaljer bara.
jag vet inte varför men jag har nog börjat bli den klumpigaste människan i världen tp ?
kolla först snubblar jag på en boll två gånger o sen en gång lutar jag mig mot en dörr o så öppnar azime den så jag typ ramlar ut ganska dramatiskt ! ;o
haha
jag har snubblat på is o typ slagit i mitt huvud i två olika skåps kanter så jag blev helt yr..
inte bra asså.
men ah de är väll allt för tillfället.
imorgon gör jag väll säkert något helt cp oxå.
juste igår va jag hos sanna panna i vänge, o jag blev deras första gäst !
mohahahah
känn på den loosers (a)
jag är stolt :)
nu är jag hos farmor o farfar o har inte speciellt kul faktiskt.
har ätigt lite knäck o så tp xd
hihi

juste idag fick ja hem lite saker från h&m !
kul :)
har köpt en klänning som jag ska ha på julafton o massor av fina smycken ! (L)
lägger ut bilder senare, glömde sladden till min mobil så kan inte föra över bilder *

puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide