juldagen

salut

idag var det dags att dra till farmor o farfar för att fira jul.
hela familjen åkte vid 12 för att få lite fika xd
men alla får inte plats för vi är för många... inte mitt fel
så felicia o nicke tog bussen, som vi typ missade men vi körde ikapp den xd haha
när vi kom fram va sandra ( min faster ) o hennes kille håkan här :)
dom har skaffat en chiwawa ( ingen aning om stavningen stämmer men ) som heter eddie o han är såååå söt (a)
viggo ( farmor o farfars hund som är en tax ) är så svartsjuk på eddie när ja myser med honom, tihih
men aja ja fick lite paket o så :)
mest presentkort på h&m sammanlagt blev de typ 600 kr tror jag :) o sen ett på lindex för 400 kr.
so good :)
sen är det så att jag hade hoppats på att jag skulle få åka till sälen 2010, haha de är så kul att säga det ! ^^
men ja fick inget sånt i julklapp så jag var verkligen tvungen att fråga farmor om det, o sanna ge inte upp hoppet för jag ska fortsätta tjata xd
haha men hon sa att vi skulle ta det snare...
hoppas hoppas hoppas att vi kan åka !
sen har vi ätit o jag är faktiskt fortfarande mätt från igår så jag åt typ ingenting.
imorgon åket jag hem igen för att gå på mellandagsrean med astrid (a)


bilden kommer senare

puss o kram theres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide