hemresa

godmorgon :)

ja nu ska jag snart börja röra mej hemmåt efter en helg hos farmor oi farfar.
ska bli ganska skönt att komma hem igen.
hihi
jag tar bussen från heby vid 11 tp xd
sen har jag träning vid halv två i vänge så då ska jag träna :)
till frukost åt jag mumsig hemmagjort omtegröt med sirap o kanel, de är så gott (a)
nu håller jag på att packa lite grann o snart ska ja sminka mej oxå.
hahah måste berätta för er att jag typ verkligen har fastnat för happy aquarium på fb
de är fan skit kul xd
stark rekomentation (stavning) från mej ;*
igår kollade jag på robinson samtidigt som jag myyyyste med en fanta exotic (a)
mohahhaha !
sen så började jag o farmor att prata om sälen o om vi ska åka dit igen tp under sportlovet eller så :)
hoppas de blir något (a)
för då ska sanna o jag ÄGA backarna xd
haha (L)
men ah nu måste jag fortsätta packa, skriver kanske lite mera ikväll.

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide