hatar måndagar...

shuuue

i inlägget innan visar jag ett par grymt snygga byxor som ni ser xd
dom är snart mina nu !
igår beställde jag nämligen dom :)
yes !
ah men idag va de väldigt jobbigt att gå upp asså -.-
låg typ kvar i sängen liiite för länge ?
obs (a)
vi hade bengt för pling-lilla är fortfarande sjuk xd
jag ägde ut hujayeb o omar idag på rasten när vi spela fotboll asså xd
haha
ja typ gjorde värsta dribblingen på huj o på omar gjorde jag världens snyggaste vändning så han blev heeeeeeeelt snurrig xd hahah lossas vi xd
efter skolan åkte julia o astrid in till stan för dom skulle fika på storken -.- dissare !
när jag skulle hem prata jag i telefon med hedi ett tag tp sen när ja kom hem hade jag väldigt tråkigt -.- så jag gjorde som jag gämt brukar göra på rasterna ( när ja inte spelar fotboll ) föra fmx ||| på min mobil xd hahahahhahahah
jag nördar mej verkligen på de (a)
nu sitter jag vi datorn o lyssnar på musik o ska snart fixa typ lite ny musik eller de ska faktiskt bli lite tema jul på bloggen nu tänkte jag xd
får se hur de blir :)


på fredag är de final i idol glöm inte de
tänkte oxå åka in till stan då o förstöka fixa lite julklappar.




just be yourself 
theres ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide