bakdags ;*

hej :)

förlåt för att jag inte skrev igår, har varit lite mkt bara.
men astrid följde med mej hem igår o vi typ gjorde inte så himls mkt xd
sen var jag tvungen att dela ut massor av jultidningar på kvällen o sen duschade jag så jag hann inte sitta vid datorn.
juste igår var det glee :) tips kolla på de !

Fredag

idag hände de väll inte så himla mkt. vi hade bild för sista gången typ bara.
efter skolan så följde astrid med mej hem igen xd haha för vi skulle baka knäck.klubbor till imorn :)
de typ kokade över ;o
hoppsan (a)
men sen kände vi för att baka lite ischoklad så det blev lite sånt oxå ;*
sen kom christer o hämtade oss, vi typ fixade lite med knäcken o så sen åt vi ;*
muums
efter de fixade vi kransarna :)
dom blev riktigt fina faktiskt !
nu är det grymt kallt ute !
typ 21 minus ;o
usch
juste mamma har köpt bega uggs typ nu :)
aja nu ska vi typ kolla på film xd astrid är i despirat behov av att göra de nu så får väll bara göra som hon säger xd
haha



jag o selma xd haha



kransarna ;*
mina två är längst "hitåt" xd


pussar
theres♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide