astrid

hello :)

idag skulle jag egentligen åkt till stg med sanna o astrid för att träffa hedi men tp ingen kunde så de blev inte så.
jag o astrid var nämligen tvungna att fixa lite till julmarknaden i vänge nästa helg xd
haha
men först kom astrid hem till mej för att fika lite o så pga att nicke fyller år...
så vi fikade sen åkte vi hem till astrid o bakade knäck (a)
men de snöade så himla mkt så vi gick ut en stund xd
när vi väl hade börjat fixa knäcken så kokade de över xd haha typiskt oss :)
efter typ nästan en timmes bakande så var knäcken perfekt så astrid hällde upp smeten i formar.
de va jätte gott !
nu sitter jag o kollar på robinson samtidigt som jag är halft barnvakt åt mina små syskon.
som tur är så sove dom just nu.






tårtan :)

mohahah !



ignorera mej tack !



xd



jag i snön (a) hahah glädjehopp :)



knäck dags :)

muuums (a

 

pussar från theres ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide