093012

jaha då är det dan före nyår, känns cepe.
tiden har gått så fucking fort, för fort tycker jag.
hoppas 2010,  konstigt att säga de... blir bättre, fast jag vet faktiskt inte om de går? har träffat så himla mycket fina människor om man tänker igenom allt, ja vet inte hur de kommer bli nu men hoppas på det bästa.
men aja idag drog jag till sala för att shoppa men de fanns faktiskt inte så mycket kul så de blev inget, ja vet de är tråkigt :( sen åkte vi hem o på vägen hem stanna vi i järlåsa o gick in i någon ny affär eller nåt där, mamma sa att dom skulle ha billiga märkeskläder o de gillar ju jag :D men de va inte så, besviken :( men fick med mej en ljuslyckta iallafall :) riktigt fin (a) sen hem o typ åt lite o så, lite depremerad va jag så drog ut alla kläder ur byrån... fyfan va drygt de va att plocka in allt igen, men de va skönt att få riva o slita lite.
aja nu ska jag fortsätta med min deperation

goodby


ljuslycktan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide